Viacom Global Hungary Kft

A Viacom a világ egyik legnagyobb szórakoztatóipari és médiavállalkozása, amely televíziós, filmes és digitális tartalmak széles kínálatával van jelen világszerte. A Viacomhoz tartozik többek között a Paramount filmstúdió, és több, világszerte közkedvelt televíziós márka, mint az MTV, Nickelodeon, Nick Jr., Comedy Central,Spike, VH1, VIVA, Paramount Channel, BET vagy a Logo.

Nemzetközi divíziója, a Viacom International Media Networks felügyeli a tévécsatornák előállítását, terjesztését és promócióját. Az összesen mintegy 200 helyi változatban, 37 nyelven rendelkezésre álló csatornaportfolió illetve az 550 digitális média tartalom világszerte több mint 170 ország 700 millió háztartásában érhető el. A Viacom több magyar nyelvű (VIVA, MTV, Comedy Central, Nickelodeon, Nick Jr., Paramount Channel) és számos angol nyelvű csatornával (MTV Hits, MTV Rocks, MTV Dance, MTV Live HD, VH1 Europe, VH1 Classic) van jelen Magyarországon. A lineáris tévécsatornák mellett a vállalat kiegészítő nem-lineáris digitális tartalmakat, különféle digitális jogokat, márkázott mobil applikációkat, nemzetközi műsortartalmakat és marketing együttműködést is kínál partnereinek.

1113. Budapest, Bocskai út 134-146.
Csatornák: 
Comedy Central
A magyar humorcsatorna töretlen sikerrel szórakoztatja a nézőket a legsikeresebb amerikai és angol sorozatpremierekkel, közönségkedvenc vígjátékokkal, késő esti húzós animációkkal, valamint hazánk legkedveltebb nevettetőivel és legfrissebb stand-up tehetségeivel. A Comedy Central elsősorban a 18-49-es korosztályt célozza meg színes programpalettájával. Főbb műsorok: Így jártam anyátokkal, Agymenők, Modern család, Family Guy, South Park, Brickleberry, Készhelyzet, Comedy Club. Célcsoport: 18–49 évesek
Comedy Central Extra CCX
Magyarország népszerű humorcsatornájának "kistestvére" merész humorú, időnként polgárpukkasztó, eredeti angol nyelvű, magyar feliratos műsoraival támadja a 18-34-es korosztályt. Napközben a stand-up comedy nagyágyúival szórakoztatja a nézőket, este pedig felnőtt animációs műsorokat és amerikai sorozatokat kínál. Főbb műsorok: Ridiculousness, King of Queen’s, South Park, Inside Amy Schumer, Tosh.0. Célcsoport: 18–34 évesek
Nickelodeon
A Nickelodeon kifejezetten gyerekeknek szóló szórakoztató csatorna, amely a legjobb animációkat és élő-showkat nyújtja a 4-14 éves korosztály számára. Az elsősorban a tinik számára élvezetes és tanulságos kikapcsolódást nyújtó programjához ugyanakkor a szülők nagy része is együtt ül le a csemetéivel, így a 18-49 éves korosztályban is előkelő eredményeket ér el. Folyamatosan bővülő kínálatában népszerű, kultikus rajzfilm szupermárkák (SpongyaBob Kockanadrág, Kung Fu Panda,Tini nindzsa teknősök, Tündéri Keresztszülők, A Madagaszkár pingvinjei), iskolára felkészítő, játékos, kreatív és inspiráló tartalmak (pl. Game Shakers, Veszélyes Henry) és kalanddal, zenével teli élőszereplős ifjúsági filmsorozatok (Big Time Rush, A Thunderman család, Sam és Cat, Shimmer és Shine) találhatóak. Célcsoport: 4-14 évesek
Nick Jr
A Nick Jr. az óvodás gyerekeket készíti fel a kisiskolás életre játékos, kreatív és inspiráló tartalmakkal, kedves és tanulságos animációs mesékkel és sorozatokkal. A csatornán egész nap bármikor elérhetőek az olyan közkedvelt tartalmak, mint például a hétköznapok esetleges veszélyeire felkészítő Mancs Őrjárat, a számok világába betekintést nyújtó Bubi guppik, az angol nyelv rejtelmeibe is bevezető Dóra és barátai vagy az alapvető technikai megoldásokat bemutató Láng és a szuperverdák. A Nick Jr. gondosan válogatott, félelemkeltéstől mentes és szórakoztatóan oktató műsorait minden kisgyermek zavartalanul és örömmel nézheti, és egyúttal a szülők is megismerhetik, mi mindennel kell majd gyermeküknek megbirkózni az iskolában. Célcsoport: 2-6 évesek
Paramount Channel
Amerikai szépség, Cápa, Jurassic Park, Vissza a jövőbe, Schindler listája, Ace Ventura, Robin Hood, a tolvajok fejedelme – csupa emlékezetes és díjnyertes film, melyeket a mozi szerelmesei a tévében is mindig szívesen viszontlátnak. A Viacom csatornacsalád legújabb tagja főként a 25-49 éves filmrajongók szórakozását szolgálja a Paramount Pictures és más nagy amerikai stúdiók kortárs klasszikus filmsikereire és új sorozataira épülő válogatásával. A Paramount Channel 90 százalékban az elmúlt 20-25 év filmsikereinek és díjnyertes alkotásainak válogatását tűzi műsorra. Programjának kulcskategóriáit kalandfilmek, akciófilmek, vígjátékok és krimik alkotják, melyek tematikus blokkokban kerülnek adásba. Célcsoport: 18–49 évesek
VIVA
Az első magyar zenetévé. 14-29 éves korosztálynak szóló, mind hazai mind pedig nemzetközi zenéket felsorakoztató zenei csatorna. A VIVA folyamatosan nyomon követi és jól ismeri az új évezred fiataljainak igényeit, és érdeklődésüknek megfelelően állítja össze a trendeket is meghatározó, elsősorban könnyűzenei, link&clip, saját hazai gyártású és ifjúsági reality show-kat tartalmazó programját. Saját hazai gyártású műsoraiban a fiatal nézőket bevonó, közösségi médiával integrált, újszerű, interaktív digitális megoldásokat, helyi hírességeket és saját állandó műsorvezetőket vonultat fel. A VIVA élen jár a kezdő hazai tehetségek felkarolásában: több műsorvezető kiemelkedő karrierjét is elindítva. Célcsoport: 14-29 évesek
MTV
Az MTV a világ egyik legjelentősebb szórakoztató média márkája, az ezredfordulós ifjúság kultúrájának legendás jelképe, amely a zenei világ teljes univerzumát és fiatalokat foglalkoztató legfontosabb kérdéseket teszi állandó beszédtémává élenjáró innovatív műsorfolyamában. A hazai tévécsatornák közül a VIVA mellett az MTV érte el az egyik legnagyobb fokú affinitást a 15-29 éves fiatalok körében. A fiatalok folytonos megújulásából inspirálódó programjának középpontjában olyan meghatározó nemzetközi zenei események, zenei gálák állnak, mint a European Music Awards vagy a Video Music Awards. Emellett a társadalmi problémákra érzékenyen reagáló, lendületes doku-reality show-kkal szórakoztatja fiatal nézőit. Kiemelet műsorai: Röhej, Kínos, Kamureg, Geordie shore, Ex on the beach, Túl jó barátok, Tini mamik, Várandós tinik. Célcsoport: 15-29 évesek
MTV Rocks
Változatos műsorok a vérpezsdítő zene és a felejthetetlen koncertélmények rajongóinak, akik imádják a dübörgő rockot és az őrjítő zenei mixeket, melyek igazi adrenalinbombaként robbannak az estében. Az MTV Rocks kiemelt műsorai: Gonzo, Hivatalos Rock Slágerlista, TOP 20, TOP 50, Feldolgozások
MTV Dance
Az MTV Dance a tánczene fellegvára, ahol a legújabb slágerek mellett megismerhetjük a legnagyobb DJ-ket, a legfrissebb mixeket és a legmenőbb klubokat. Az MTV Dance kiemelt műsorai: Táncparkett Slágerlista, TOP 50 és TOP 100
MTV Hits
A ma és a holnap slágerei műfaji határok nélkül. Igazi popzenei adok-kapok, olyan sztárokkal, mint: Beyonce, Black Eyed Peas, Britney Spears, Justin Timberlake, Katy Perry, Lady Gaga, Pink, Rihanna, Robbie Williams.
MTV Live HD
Az első nemzetközi nagyfelbontású zenei csatorna, mely az MTV műsoraiból nyújt speciális válogatást, az élő zenei eseményekre összpontosítva. A legjobb koncertfelvételek a világ minden tájáról, a meghitt stúdiózenéléstől a fesztiválfellépéseken át az MTV World Stage színpadáig. Az előadások mellett bekukkanthatunk a koncertkörutak kulisszái mögé és exkluzív interjúkat láthatunk a legmenőbb sztárokkal – mindezt csodálatos HD minőségben.
VH1
A VH1 csatornával a nézők igazi időutazásban vehetnek részt, hiszen felcsendülnek a múlt nagy slágerei és azok a dallamok is, amelyek idővel a jövő klasszikusaivá válhatnak. Itt az ideje, hogy újra felfedezzük a zenét! Célcsoport: 25-45 évesek
VH1 Classic
A VH1 Classic visszaröpíti közönségét a múlt zenéihez. A nézők régi kedvenceinek legnagyobb slágerei a 60-as, 70-es, és 80-as évekből, valamint a 90-es évek elejének klaszikusai csendülnek fel színes világában. A csatorni igazi zenei csemegét kínál nézőinek a 70-es és 80-as évekből megmentett, ritkán látott felvételeivel. A VH1 Classic a minőségi dallamok nosztalgikus fellegvára. Célközönség: 30-45 éves férfi és női korosztály