Discovery Hungary Kft.

A Discovery (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) világszerte vezető a valóságon alapuló szórakoztatásban, minőségi tartalmakkal elégíti ki a kíváncsiságot, szórakoztatja, tájékoztatja és inspirálja közönségét és rajongóit. Évente 8000 óra eredeti tartalmat kínál, több műfajban vezetőként. 220 országban és területen, közel 50 nyelven szolgálja ki nézőit minden képernyőn és platformon. A Discovery portfólió része több prémium márka – a Discovery Channel, a HGTV, a Food Network, a TLC, az Investigation Discovery, a Travel Channel, a Motor Trend, az Animal Planet és a Science Channel; az Amerikai Egyesült Államokban az OWN: Oprah Winfrey Network, Latin-Amerikában a Discovery Kids, illetve Európában az Eurosport, a helyi prémium sportesemények vezető szolgáltatója és az olimpia otthona.
A Discovery több képernyőn keresztül is eléri a közönséget digitális megoldásaival és szolgáltatásaival, az olyan TV Everywhere termékektől kezdve, mint a GO portfólió alkalmazások a direct-to-consumer streamingszolgáltatásokon keresztül, az Eurosport Player és a Motor Trend OnDemand, a Group Nine Media digitális és közösségi tartalmai, a BBC-vel kötött természettudományos tartalmi partnerség vagy a PGA TOUR-ral kötött stratégiai megállapodás alapján elindított GOLF TV.
1132 Budapest, Váci út 22-24.
Csatornák: 
DISCOVERY CHANNEL
A Discovery Channel a legkiválóbb minőségű non-fiction műsorok segítségével mutatja be szórakoztató, informatív módon a minket körülvevő világ nagyszerűségét és a benne rejlő lehetőségeket. Hajt bennünket a kíváncsiság. Azok számára kínálunk érdekfeszítő, új élményeket, akik kíváncsiak az őket körülvevő világra. Műsoraink szenvedélyt, kalandot és izgalmat nyújtanak nézőinknek, hőseink különleges, mégis hús-vér emberek, akik álmaikat követik, és ezáltal inspirálnak minket. A képernyőhöz szögezzük nézőinket izgalommal és kalandokkal teli műsorainkkal, miközben kielégítjük tudásvágyukat is. Célcsoport: 18-49 férfiak
TLC
A TLC tartalmas szórakozást nyújt exkluzív műsoraival a kikapcsolódásra vágyó nézőknek. Különleges emberek megindító történetein keresztül mutatja be a mai modern nők mindennapjait érintő témákat, inspirációt nyújtva kész megoldások helyett. A TLC segít kikapcsolódni a mindennapok rohanásából, tartalmas szórakozást nyújtva nézőinek. A női személyiség sokszínűségét tükröző műsorkínálatban mindenki találhat, hangulatának, egyéniségének megfelelő műsort. A TLC emlékezetes pillanatokat ígér. Különleges emberek megindító történeteibe enged bepillantást, miközben tükröt tart a sajátunk elé is. Célcsoportunk: 25-39 nők
Investigation Discovery
Az ID piacvezető rejtély és suspense csatorna elsősorban a természetüktől fogva kíváncsi női nézőknek kínál minőségi szórakozást. Egyedülálló történetmeséléssel, filmes eszközökkel, friss és stílusos módon mutatja be a valós életből vett izgalmas rejtélyeket, pikáns és borzongató történeteket, a rossz útra tért hétköznapi emberek drámáit, egy kis fekete humorral fűszerezve. Titokzatosan, de valósághűen és elszántan tárja fel az igazságot. Az ID a valódi drámák színtere, ahol a titkokkal, izgalommal és szenvedéllyel teli történetek, a megoldásra váró rejtélyek garantáltan felgyorsítják a nézők szívverését. Célcsoport: Felnőttek, de elsősorban 25-49 nők.
EUROSPORT
Az Eurosport az európai sportrajongók első számú választása, a legnagyobb sporteseményeken keresztül köti össze a rajongókat és a sportolókat. Az olimpiai játékok európai otthonaként a 2018-as pjongcsangi téli olimpia élményét rekordszámú nézőnek közvetítette a lokalizált lineáris és digitális Eurosport-platformokon. A kerékpársportok, a Grand Slam tenisztornák és a téli sportok otthonaként az Eurosport 1 és Eurosport 2 csatornák összesen 246 millió kumulatív előfizetőt érnek el Európa, a csendes-óceáni térség, Afrika és a Közel-Kelet 75 országában. Az Eurosport.com az európai kontinens első számú sporthonlapja, havonta több mint 30 millió egyedi felhasználóval. Az Eurosport (iOS és Android) alkalmazás az egyetlen, ahol az Eurosport bármikor nézhető, mobilon és tableten is. Az Eurosport Event a nemzetközi sportesemények promóciójának és menedzselésének specialistája.
ANIMAL PLANET
Az ANIMAL PLANET gazdag, mély tartalma összeköti az embereket és az állatokat. Nézői szemtanúi lehetnek az állatvilág szívmelengető, derűs, vad és gyakran megindító történeteinek. Az ANIMAL PLANET a nézőt érzelmekkel, szenvedéllyel és izgalmakkal teli műsorokkal kalauzolja el az állatok világába – a vadon lakóitól a házi kedvencekig. Az állatok iránti szenvedélyes szeretet karizmatikus műsorvezetőin keresztül hozza el a nézőinek. Lenyűgöző természetfilmjei, megható történetei az ember és állatvilág kapcsolatáról, a kis kedvenceink mókás kalandjainak köszönhetően az ANIMAL PLANET ÁLLATI JÓ SZÓRAKOZÁST kínál! Különleges, egyedülálló képi- és hangzásvilágának köszönhetően az állatok világa elérhetőbb, érdekesebb, ismerősebb lesz, a nézők pedig testközelből élhetik át annak szépségét. Célcsoportunk: 16-49 felnőttek
DISCOVERY SCIENCE
A Discovery Science a mindennapi élet részeként ünnepli a tudományt, közelebb hozza annak világát a nézőkhöz. Az egyetlen globális csatorna, amely kizárólag a tudomány mellett kötelezte el magát. A Discovery Science példátlan bepillantást enged a tudomány világába, a legnevesebb szakértők bemutatásával ismerteti meg a tudomány legújabb és legjelentősebb felfedezéseit. Célcsoportunk: 18-39 férfiak
DTX
A csatorna elsődleges célcsoportja a fiatal férfiak, így a műsorok központi témája a sebesség, az adrenalin és az extremitás. DTX az igazi férfiak klubja. A DTX-en minden rendkívüli: nagyobb, feltűnőbb, gyorsabb és hangosabb. A csatorna elsődlegesen azoknak a férfiaknak kínál izgalmas tartalmakat, akik nem veszik túl komolyan az életet. Célcsoportunk: 18-49 férfiak
DISCOVERY SHOWCASE HD
A Discovery Showcase HD a legkiválóbb műsorokat kínálja, lenyűgöző képminőségben, rendkívüli vizuális élményt nyújtva. A csatornán mindenki találhat a hangulatának megfelelő tartalmat. A csatorna egy helyre gyűjti össze műsorkínálatában a Discovery Networks, a világ elsőszámú műsorszolgáltatója, legkiválóbb HD tartalmait. A csatorna műsorstruktúrája egyedülálló, változatos válogatást kínál a nézőknek a Discovery Networks hatalmas portfóliójából, mindezt tűéles HD minőségben. Célcsoportunk: 25-49 férfiak, de a csatornán mindenki találhat a hangulatának megfelelő tartalmat.
Travel Channel
A világ vezető utazással foglalkozó tévécsatornája, amely mintegy 130 országban (Európában, Közel-Keleten, Afrika és Ázsia csendes-óceáni területein) fogható, napi 24 órában sugározza műsorait 23 nyelven. A csatorna célja, hogy ismert és ismeretlen helyeket, kultúrákat új szemszögből, szórakoztató módon mutasson be. Karizmatikus műsorvezetői a világ minden részére elkalauzolják a nézőket, arra inspirálnak, hogy útra keljünk és magunk is ellátogassunk a csodálatos vagy épp misztikus helyszínekre.
Food Network
A Food Network egyedi tartalommal rendelkező tévécsatorna: a főzést, a gasztronómiai érdekességeket új oldalukról mutatja be. Miközben széles skáláját nyújtja a gyakorlati konyhai tanácsoknak és recepteknek, egyben betekintést nyújt a popkultúrába, a különböző városok, országok, földrészek kulináris sajátosságaiba. Kalandot, szórakozást és hasznos információkat nyújt mindazoknak, akik szeretnek főzni, vagy csupán kíváncsiak a különféle konyhák és sztárséfek titkaira. A csatorna az Egyesült Államokban az egyik legnézettebb, a www.foodnetwork.com pedig a leglátogatottabb gasztro-oldalak közé tartozik. 2013-ban megkapta a legjobb tematikus adó díját Nagy-Britanniában. Világszerte 94 országban van jelen, napi 24 órában, 6 nyelven sugároz.
Fine Living
A Fine Living elhozza otthonunkba a modern élet legújabb trendjeit, és arra törekszik, hogy rajongóinak ihletadó forrásként szolgáljon a mindennapi életben. A Fine Living a változatos programkínálatában a konyha, lakberendezés, lakásdekor és életmód terén jártas életvezetési tanácsadókat, innovatív designereket, divatszakértőket és híres szakácsokat mutat be a világ minden tájáról.
HGTV
A HGTV a legnagyobb szakértőkkel, elragadó családokkal és lenyűgöző felújításokkal mutatja be mindazt, ami az otthon és az életmód témáját élvezetessé teszi. A szórakoztató és inspiráló tartalmakat nyújtó HGTV az Egyesült Államokban a kábelcsatornák között az első tízben szerepel, 88 millió háztartásban érhető el, honlapját havi 10,8 millióan látogatják, a közösségi médiában 20.6 millióan követik, a havonta megjelenő HGTV Magazine-t pedig több mint egymillióan olvassák.