"BIG PICTURE -2014"

Különleges kezdeményezés a hazai médiapiacon

A teljes hazai televíziós piac összefogását demonstrálja a Big Picture nevű kezdeményezés, amelynek során a színpadon egymást váltják majd a legnagyobb sales house-ok, általános szórakoztató és tematikus kábelcsatornák. A rendezvény közreműködői lehetőséget kapnak arra, hogy elmondják, szerintük miért érdemes még többet tévés hirdetésekbe fektetni.

 A Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesületének (MEME) célja a Big Picture nevű kezdeményezéssel, hogy együtt mutassák meg, hogy a televízió továbbra is a legmeghatározóbb és kommunikációs szempontból is a leghatékonyabb médiatípus. A színpadon egymást váltják majd a legnagyobb sales house-ok, általános szórakoztató és tematikus kábelcsatornák.

 A  Big Picture nem egy újabb médiakonferencia, hanem tulajdonképpen sales prezentációk sora. A rendezvényen minden közreműködő arra kap lehetőséget, hogy megmutassa, elmondja amit legfontosabbnak gondol a jövő évet illetően, hogy miért érdemes meg többet televíziós hirdetésbe fektetni.

 Ilyenkor november-decemberben egyébként is egymást érik a stratégiai prezentációk, sales house-ok és csatornák egymást váltják a médiaügynökségek és a nagyobb hirdetők tárgyalóiban. Az ügynökségek, ügyfelek eddig is sok esetben igyekeztek egy napra szervezni a fontosabb televíziós prezentációkat. "A Big Picture tulajdonképpen ezt “intézményesíti” egy szakmai napban, ami persze nem váltja ki a további személyes találkozásokat, szűkebb körű prezentációkat, tárgyalásokat, de alkalmas arra, hogy a televíziós piac iránt érdeklődő ügyfelek első kézből, a sales house-ok, csatornák vezetőitől kapjanak átfogó képet arról, hogy mire számíthatnak a következő évben.

A Big Picture-t november 19-én rendezzük meg a Thália Színházban.