Az életkor előrehaladtával változó médiafogyasztási szokások vizsgálata - 2017. évi kohorsz kutatás 2. hulláma
Háttér:
Az NMHH támogatásával készült MEME iparági kutatások keretében 2017-ben indítottuk el a TV-s iparág első kohorsz kutatását a 15-29 évesek körében, amelynek új hullámait terveink szerint legfejlebb 3 évente fogjuk elvégezni, így most 2020-ban a második hullámra kerülhetett sor.
Általános kutatási cél:
A technológiai forradalom miatt a fiatal korosztály audiovizuális tartalomnézési szokásai jelentősen eltérnek a szüleik generációjában tapasztaltaktól. A kohorsz megközelítés célja, hogy lekövessük, az idő előrehaladtával az élethelyzet változása (munkába állás, családalapítás stb.) milyen hatással van ezekre a szokásokra: megmaradnak, esetleg részben hozzáidomulnak az idősebb generáció szokásaihoz, vagy akár még jobban eltávolodnak azoktól?
Kiegészítő kutatás:
A COVID-19 járvány hatása a médiafogyasztási szokásokra