2014. évi Reklámtorta

Budapest, 2015. február 19. csütörtök – Összességében nőttek a televíziós reklámbevételek 2014-ben Magyarországon. A televíziós reklámtora, az előző évhez viszonyított 10 százalékos bővülés mellett tavaly 50 milliárd forintot tett ki. – derül ki az EY és a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesületének (MEME) közös éves jelentéséből. A televíziós reklámtorta 2014 eredményeit csütörtökön sajtótájékoztatón ismertették.

„Összességében több mint négymilliárd forinttal növekedett a televíziós reklámtorta 2014-ben. A televíziós reklámbevételek megoszlását tekintve eltolódás figyelhettünk meg a földfelszíni sugárzású csatornáktól a kábelcsatornák irányába.” – mondta Havas István, az EY vezérigazgatója.

„A teljes reklámbevételen belül a klasszikus reklámszpotokból származó bevételek 9 százalékkal, a nem szpot típusú bevételek 29 százalékkal emelkedtek. A változás valós növekedést jelent és nem magyarázható az adatszolgáltató csatornák összetételével vagy számával.” – hangsúlyozta Kovács Krisztián, a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesületének elnöke.