TV előfizetéses szolgáltatások igénybevétele

Mára – a megváltozott média- és tartalom használatnak megfelelően – a TV előfizetéses szolgáltatások szerepe és súlya megváltozott.

Míg tíz éve a vezetékes telefon volt az, amit az internet és TV előfizetés mellé csomagoltak, ma pedig a lineáris TV előfizetést csomagolják az otthoni internetes előfizetéshez.

Az NMHH támogatásával, a MEME megbízásából létrejött kutatás célja a magyar háztartások televízió előfizetésekre vonatkozó preferenciáinak, választási szempontjainak, elköteleződésének bemutatása volt. Az idei iparági kutatás a Kantar Hoffmann közreműködésével valósult meg.

A kutatás során kitérünk a következőkre:

a videós tartalomfogyasztás jellegzetességeinek feltárása
tévénézéssel kapcsolatos attitűdök feltárása
ideális csatornaszám kérdése
zsánerek megítélése, nélkülözhetetlen zsánerek
a TV és streaming előfizetések viszonyának bemutatása
TV előfizetési csomagok választásának driverei, sajátosságai különböző életkori és tartalomfogyasztási csoportokban
lemorzsolódás okai, lemorzsolódók bemutatása
a televíziózás jövőbeni lehetőségeinek feltárása