Mára – a megváltozott média- és tartalom használatnak megfelelően – a TV előfizetéses szolgáltatások szerepe és súlya megváltozott.
Míg tíz éve a vezetékes telefon volt az, amit az internet és TV előfizetés mellé csomagoltak, ma pedig a lineáris TV előfizetést csomagolják az otthoni internetes előfizetéshez.
Az NMHH támogatásával, a MEME megbízásából létrejött kutatás célja a magyar háztartások televízió előfizetésekre vonatkozó preferenciáinak, választási szempontjainak, elköteleződésének bemutatása volt. Az idei iparági kutatás a Kantar Hoffmann közreműködésével valósult meg.
A kutatás során kitérünk a következőkre:
•a videós tartalomfogyasztás jellegzetességeinek feltárása
•tévénézéssel kapcsolatos attitűdök feltárása
•ideális csatornaszám kérdése
•zsánerek megítélése, nélkülözhetetlen zsánerek
•a TV és streaming előfizetések viszonyának bemutatása
•TV előfizetési csomagok választásának driverei, sajátosságai különböző életkori és tartalomfogyasztási csoportokban
•lemorzsolódás okai, lemorzsolódók bemutatása
•a televíziózás jövőbeni lehetőségeinek feltárása